Caps de setmana



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.
el divendres horabaixa men vaig anae a se coloni amb le meva moto a fer un gelat a nes colonial amn els meus amics despres a les 6 men vaig ana a la meva feuina fins les 1 i llevo men vaig ana a uga a se play fins devers les 4 llevo de despeterme vaig anar al partit del el mey equip a soller lis varem guanya de 4 0 despres farem anar a dina a ca le meva padrina a  son ferriol llevo vaig torna a fer feina de les 6 fins les 12 aquest pic vaig acaba prest i llevo de se feina vaig sorti una estona amb els meus amics diumenge demeti vaig anar a mata un parell de cpoloms amb el meu abuelo per  meja colom amb arroz i ou i llevo un altre pic ana a fer feina

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog